Team - Jos van Boom

Over Jos van Boom Advies

Ons kantoor is sinds 1883 gevestigd in Venlo. Op 7 maart 1883 werd door H.A.H. van Boom het kantoor opgericht en vervolgens op 15 januari 1906 heeft zijn zoon JCH van boom het kantoor voortgezet onder de naam Assurantiekantoor Jos van Boom die op zijn beurt op 25 januari 1956 het verder uitgebouwde kantoor overdroeg aan zijn zoon H.A.J.H. van Boom. Nadat ook deze opvolger de portefeuille verder uitbreidde heeft H.A.R.M. van Boom de traditie sinds 1996 voortgezet onder de huidige naam Jos van Boom Advies. Zoals u ziet een kantoor met een rijke geschiedenis die uit het verzekeren van zowel particuliere als bedrijfsmatige risico’s is ontstaan Naast verzekeren zijn wij gespecialiseerd in het beheer van bedrijfsmatige en particuliere onroerende zaken.

Verzekeren zoals u dat wilt

Gemak en zekerheid, dat zijn de kernwoorden binnen onze dienstverlening. Als klant kiest u bij ons zelf de manier waarop u uw financiële zaken wilt regelen. Omdat dit per klant, of zelfs per product anders kan zijn, bieden wij onze relaties drie mogelijkheden:

  • Persoonlijk advies van een adviseur
  • Telefonische helpdesk
  • Zelf verzekeren via onze digitale verzekeringswinkel

Welke manier u ook kiest, u bent er altijd zeker van dat u profiteert van onze uitgebreide service en producten van gerenommeerde aanbieders tegen de scherpste premies.

Gemak bij u in de buurt

Wij zijn een lokaal financieel advieskantoor. Woont u in onze regio? Dan profiteert u niet alleen van het gemak dat uzelf de wijze van verzekeren kunt kiezen, wij zitten ook nog eens dichtbij bij u in de buurt. Heeft u een schade, of wilt u ons persoonlijk spreken? Kom dan gerust bij ons langs. U bent van harte welkom op ons kantoor.

Persoonlijke aanpak

Ondanks dat elke klant ook in onze administratie een nummer heeft, zijn ze dat voor ons zeker niet! Integendeel. Financiële zaken zijn persoonlijk en daarom hanteren wij ook een persoonlijke aanpak. Wij willen graag al onze relaties kennen en weten wat er bij hen speelt. Op die manier kunnen wij tijdig en op-maat advies geven, wanneer er zich bijvoorbeeld wijzigingen voordoen in wetgeving of fiscale regels. Wilt u meer weten over onze werkwijze of wilt u advies over uw verzekeringen, hypotheek of pensioen? Neem dan gerust contact met ons op.